Zdrowa dieta

SuperfoodsCzym jest superfood? Lista superfoods (listy: polska i zagraniczna)

Wiadomo, że zdrowie jest najważniejsze - by przez długie lata cieszyć się nim bez jakichkolwiek problemów, należy się odpowiednio odżywiać. Składniki odżywcze zawarte w owocach, warzywach, sokach oraz

Dieta ketogenicznaDieta ketogeniczna: Najlepsza dieta na szybkie i skuteczne odchudzanie

Dieta wysokotłuszczowa zdobywa coraz większy rozgłos - niestety, narosły wokół niej również liczne mity i niedopowiedzenia. Wiele osób krytykujących ten sposób odżywiania się skupia się na restrykcyjn

Czerwone owoceCzerwone owoce - na zdrowie!

Trudno wyobrazić sobie zdrową dietę bez owoców. To prawdziwa kopalnia witamin, mikroelementów oraz przeciwutleniaczy, które pozwalają cieszyć się dobrą kondycją i pięknym wyglądem. Są niskokaloryczne,

Catering dietetycznyCatering dietetyczny - wady i zalety

Ciągły pośpiech, niewystarczająca ilość wolnego czasu, a niekiedy brak silnej woli do przygotowania sprzyjających naszemu zdrowiu posiłków. Wszystko to sprawia, że coraz chętniej sięgamy po ofertę cat

CukierGorzki smak słodyczy, czyli czym zastąpić cukier?

Zamienniki cukru. Kiedyś mawiano, że cukier krzepi, dziś doskonale wiemy, że jest jedną z substancji stosowanych na co dzień, która wykazuje zgubny wpływ na nasz organizm. Powoduje próchnicę, zwiększa

Zdrowe tłuszcze - źródła omega-3Zdrowe tłuszcze w diecie współczesnej kobiety

Tłuszcze są złe i powodują tycie! - zapewne wiele kobiet jest nadal zwolenniczkami tego poglądu, jednak prawda jest nieco inna. Tłuszcze są elementem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania organizm

Dieta makrobiotycznaDieta makrobiotyczna - produkty, zasady, zalety i wady

Dieta makrobiotyczna - oparta na zdrowych naturalnych produktach łączy w sobie zalety diety odchudzającej i oczyszczającej. Odpowiednio dobrane produkty korzystnie wpływają na zdrowie i zapobiegają wi

Buraki czerwone ćwikłowe i sok z burakówSok z buraków - skarbiec witamin i minerałów

Warto dbać o swoje zdrowie. Aktywność fizyczna, zdrowa żywność, odpowiednia długość snu, unikanie stresu, to wszystko czyni nas zdrowszym. Ale nie zawsze do tego się stosujemy. To zabraknie nam czasu,